Teamindelingen 2011-2012 bekend

Nieuws afbeelding 13-6-2011
In de afgelopen weken is er bijzonder hard gewerkt door alle Categorieleiders, AHA-commissarissen, Blokcoördinatoren en LISA-commissie, om de nieuwe teamindelingen voor het nieuwe seizoen te maken. Jij bent natuurlijk bijzonder benieuwd in welk team je bent geplaatst !

Lees onderstaande informatie eerst goed en in zijn geheel door !

Teamindeling

Bij de nieuwe teamindelingen hebben de volgende factoren een belangrijke rol gespeeld:

• g elijkgestemdheid van spelers/speelsters binnen het nieuwe team
  • (daar waar mogelijk) rekening houden met verzoeken van ouders/spelers/speelsters
  • input van coaches en trainers middels ons beoordelingssysteem TIPS en de 10-minuten gesprekken
  • (daar waar mogelijk) een goede verdelingen van 1e en 2e jaars binnen de leeftijdscategorie
De teamindeling voor het seizoen 2011-2012 is dus met grote zorgvuldigheid gebeurd !

In welk team zit ik dan ?

Teamindelingen zijn altijd spannend en bijzonder, daarom hebben wij alle informatie over je nieuwe team in onze beveiligde omgeving geplaatst. Ga naar onze website : www.mhc-alliance.nl

Rechtsboven op onze Homepage staat een groot zwart-wit blok

vul je lidnummer en wachtwoord in en klik op 'login'

• je bent nu aangeland op Mijn Alliance
  • jouw hoofdpagina in Mijn Alliance staat voor je - rechtsboven zie je direct in welk team je bent ingedeeld
  • klik op de teamnaam en je ziet al je teamgenoten in beeld
  • klik op [printversie] en je hebt gelijk een handige lijst met alle contactgegevens "voor op de koelkast"

Ben jij je lidnummer en wachtwoord kwijt ?

Kijk in je mail want je hebt van ons separaat ook een bericht ontvangen of klik op de button 'vergeten'

Heb je een vraag over je nieuwe team ?

Neem alleen contact op met je categorieleiding, want alleen zij kunnen je helpen ! Klik hier voor de contactgegevens van alle categorieleiders !
Vermeld bij het verzenden van een e-mailbericht altijd duidelijk de naam van de speler/speelster en het team. In uitzonderlijke gevallen is het mogelijk dat de technische leiding in overleg met de categorieleiders nog wijzigingen in de teamindeling doorvoeren.

Wijzigingen KNHB

Belangrijk is te weten, dat de KNHB zich het recht voorbehoud om teams om te wisselen. Zij deelt de teams namelijk in op basis van een ranking systeem (zwaarte van het team tov de poule-tegenstanders). Alliance bepaalt dan ook in beginsel niet zelf het teamnummer en de klasse in de (voor)competitie. Hierdoor zou het kunnen gebeuren dat bijvoorbeeld MB7 MB8 wordt en andersom. Daar kunnen wij als vereniging geen invloed op uitoefenen. Het gebeurt niet vaak, maar hou er rekening mee dat het kan gebeuren!

Trainingsschema seizoen 2011-2012

Op dit moment zij we druk bezig het voorlopig trainingsschema voor volgend seizoen passend te krijgen en kunnen dit nu dus nog niet bekend maken. Wij streven ernaar om het trainingsschema in ieder geval in de 2e week van juli gereed te hebben voor publicatie op de website

Start seizoen 2011-2012

• 5 september – start training breedteteams en Jongste Jeugd
  • 10 september – start competitie seizoen 2011-2012

Mijn Alliance

In Mijn Alliance heb je bijv. de mogelijkheid:
  • je eigen Profiel of je Teamprofiel te bewerken (foto's, tekst, film etc)
  • je wachtwoord zelf te bepalen
  • je mailadres te beheren
  • je mobiele telefoonnummer te beheren (belangrijk voor je teamgenoten en de afgelastingen !!)
  • een incassomachtiging af te geven waarmee je korting op je contributie krijgt (wees er snel bij) . Ben je jonger dan 18 jaar, dan heb je instemming van je ouders/verzorgers nodig !
  • scheidsrechters kunnen hun fluit-voorkeuren doorgeven via Mijn Arbitrage
  • en nog veel meer.... gewoon kijken !

Mijn Team

De inloggegevens geven direct toegang tot Mijn Team. Deze Alliance applicatie is voor alle teams toegankelijk en geeft jullie de mogelijkheid om binnen je team afspraken te maken over aanwezigheid/Presentie bij trainingen en wedstrijden, Rijden, Fruit etc. Een ideaal hulpmiddel voor de coach en de spelers/speelsters om met elkaar te communiceren over jullie gezamenlijke wedstrijden, trainingen en andere activiteiten. Al meer dan 80 teams gebruiken dit tool voor hun eigen team !! De button is ook op de website van Alliance terug te vinden bij al onze Online Media-buttons.

Wij wensen je veel succes in je nieuwe team en veel speelplezier

MHC Alliance - AHA-commissie - Ledenadministratie - LISA-commissie