Kaatje Bitterberg familietoernooi

Nieuws afbeelding 1-6-2011
Op zondag 12 juni wordt het Kaatje Bitterberg toernooi weer georganiseerd.
Dit is een familietoernooi waarbij iedereen zelf een team kan samenstellen bestaande uit familieleden, vrienden, kennissen, buren, teamgenoten...wat je maar wil!

Bij de indeling van de poules wordt rekening gehouden met teams waarin jonge kinderen meespelen en teams die voornamelijk bestaan uit senioren en oudere jeugd (vanaf C/B).

Er wordt gezorgd voor "koffie-met", een gezellige lunch, leuke wedstrijden en heel mooi weer! Vermaak voor jong en oud.

Teams bestaande uit minimaal 11 personen schrijven zich in onder een zelfbedachte naam en een herkenbare maar ludieke outfit wordt zeer op prijs gesteld.

Er wordt gespeeld op hele velden, er wordt gestreden om "de gebroken poot van Kaatje Bitterberg" en het gaat om de lol!

Het toernooi wordt georganiseerd door de familie Janssen.
Inschrijvingen kun je mailen aan [email protected].

Hartelijke groet,
Marije Kronenberg-Vermeulen