Spektakel bij Heren 1

Nieuws afbeelding 26-5-2011

Het bewogen seizoen van heren 1 kent een spectaculair einde!  Wij trekken komende zondag ten strijden tegen onze lokale concurrent HC Haarlem. Dit wordt een alles beslissende wedstrijd met als torenhoge inzet, directe handhaving in de eerste klasse. Wij staan in punten aantal gelijk met Haarlem maar hebben wel een beter doelsaldo, wij moeten dus minimaal een punt pakken.

Haarlem heeft het thuis voordeel, dit betekent dat zij spelen op het eigen veld. Zij zullen met 12 man gaan strijden tegen de 11 man van Alliance. De twaalfde man wordt gevormd door het aanwezige publiek, zij zullen alles uit de kast halen om ons op het veld te beïnvloeden. Wij doen een beroep op jullie Alliance hart en vragen jullie hulp om ervoor te zorgen dat wij deze wedstrijd gaan winnen. Kom ons naar de overwinning schreeuwen aankomende zondag om 14:30 uur op de velden van HC Haarlem. Wij hebben jullie hard nodig!

Heren 1