BESTE HOCKEYENDE TAFELTENNISSER

Nieuws afbeelding 16-5-2011

Zondag 18 april werd de voorronde gespeeld van de competitie " BESTE HOCKEYENDE TAFELTENNISSER" op MHC Alliance. Het toernooi komt voort uit een samenwerkingsverband tussen de NTTB en de KNHB (http://www.wktafeltennis.nl/nieuws/257/kruisbestuiving-met-hockeybond-als-meerwaarde.html ).

PaulTiessen, Isabe Jongeneelen en Tim van Lingen waren op Alliance de kampioenen in hun categorie.

Op zondag 8 mei heeft Paul Tiessen (jongens B2) de eer van Alliance verdedigd in de strijd om de beste tafeltennissende hockeyer van Nederland tijdens het WK tafeltennis in Rotterdam. Zondagmorgen om 7.00 uur (vanuit Turkije) op Rotterdam Airport geland van vakantie en als een speer door naar AHOY om de eer van Alliance te verdedigen. In een sfeervol Ahoy wist Paul de eindstrijd bij de A/B jongen junioren te bereiken. Hij versloeg in de finale zijn tegenstander en behaalde daarmee de eerste plaats in de categorie jongens A/B. Tevens wist Paul op het centercourt alle jeugdspelers te overtreffen in het "rondje om de tafel"

De prijzen werden uitgereikt door Bettine Vriesekoop, KNHB-directeur Johan Wakkie en NTTB-directeur Ronald Kramer.

Terugkijkend kunnen we stellen dat de doelstelling om in iedere categorie een deelnemer af te vaardigen niet gehaald is, maar dat 14 enthousiaste hockeyers van onze club zich als tafeltennisser uitstekend geweerd hebben in de voorrondes. Bovendien hebben we nu in ons clubhuis een professionele tafeltennistafel staan, waarvan in de toekomst nog vaak gebruikt zal gaan worden.

Graag wil ik Ron Olijdam en Isabel Jongeneelen van tafeltennisvereniging HBC bedanken voor de support.

Bijgaande enkele foto's van Paul en de prijsuitreiking door Bettine Vriesekoop en Johan Wakkie.

Bernard Manshande