SLOTFEEST EN BBQ 29 MEI A.S.

Nieuws afbeelding 13-5-2011

Zondag 29 mei a.s. is de laatste competitiedag.   Dan komt er officieel een einde aan de competitie dit (hockey-)seizoen en zijn de kampioenen bekend. Ter gelegenheid daarvan vindt het SLOTFEEST plaats. Voor jong en oud, kampioen of gewoon lekker gehockeyd, leden, ouders, broertjes en zusjes: iedereen is van harte welkom.

De hele middag is er een springkussen voor de kleinsten. Onze hoofdsponsor ABNAMRO zorgt voor een lounge-plantsoen, er zijn wedstrijden, kampioenenhuldiging,   er is muziek en iedereen kan genieten van een heerlijke BBQ.

De kampioenen krijgen nog een speciale uitnodiging voor de huldiging.   Ook als je geen kampioen met je team bent geworden: gezellig komen! Dan maken we er samen een groot feest van. Rond 16.30 uur gaat de BBQ aan. Iedereen kan daaraan deelnemen.

BBQ inschrijving en deelname

Volwassenen betalen 8 Euro en kinderen 6 Euro.

Geef je op voor de BBQ bij:   [email protected]

Kaarten betalen en afhalen op

·          donderdag 19 mei van 18.00-19.30 uur

·          vrijdag 20 mei van 16.00-18.00 uur

Op het programma staan (in ieder geval...):

12.45 uur aanvang Alliance Dames 1 - Alkmaar Dames 1

15.00 uur KAMPIOENENHULDIGING

16.00 uur Muziek

16.45 uur aanvang BBQ

Graag tot ziens op zondag 29 mei!