MAAK ONZE CLUB TROTS!

Nieuws afbeelding 27-4-2011 Komt de Nederlandse Kampioen Hockey Techniek 2011 van onze club? In de herfstvakantie van 2011 organiseert Hockeyschool PANASJ voor de derde maal een uniek jaarlijks terugkerend evenement:

HET RABO NK HOCKEY TECHNIEK 2011

Ben jij handig met bal en stick en tussen de 8 en 13 jaar, schrijf je dan nu snel in via de site www.nkhockeytechniek.nl  Wie weet word jij de Nederlands Kampioen van jouw leeftijdscategorie en win je onder andere een Dita Kledingpakket van € 250,-.
Je krijgt een dag lang techniektraining en wedstrijdvormen onder begeleiding van speciaal opgeleide techniektrainers. Als deelnemer ga je hoe dan ook naar huis met een Rabo-bidon, een NK Dita-hockeybal, een NK-shirt en een medaille. Per leeftijdscategorie gaan er per locatie een aantal finalisten door naar de Champions Day. Tijdens deze speciale dag maken hockeyinternationals de Nederlandse Kampioenen Hockey Techniek 2011 bekend.
Het Rabo NK Hockey Techniek 2011 vind plaats op de volgende locaties:

Zaterdag             15 oktober         Zwolle (ZMHC)
Maandag            17 oktober         Wassenaar (Kieviten)
Dinsdag               18 oktober         Den Haag (HDM)
Woensdag          19 oktober         Rotterdam (HC)
Donderdag         20 oktober         Amsterdam (HC AthenA)
Vrijdag                 21 oktober         Bussum (Gooische HC)

Zaterdag             22 oktober         Amsterdam (THC Hurley)
Maandag            24 oktober         Oosterhout (MHC De Warande)
Dinsdag               25 oktober         Nijmegen (HV Union)
Woensdag          26 oktober         Breda (Push)
Donderdag         27 oktober         Den Bosch (HC)