Alliance Carnaval alsnog op 10 april as!!

Nieuws afbeelding 31-3-2011 Helaas ging het geplande TD onlangs niet door vanwege het overlijden van een erelid van Alliance. Maar op zondag 10 april gaan we dat dubbel en dwars inhalen met een spetterend Carnavalsfeestje op Alliance. In navolging van het zomercarnaval in Rotterdam en Arnhem gaan we laten zien dat je op elk moment van het jaar Carnaval kunt vieren!! Wil je zien hoe dat gaat? Kom dan op 10 april naar de club, schreeuw eerst H2 (12.45) en daarna H1 (14.45) naar de overwinning en dompel je daarna in het clubhuis onder in de gezellige muziek. Organisator van dit TD is Heren 2. Tot 10 april!!

Bijlage