NIGHT OF THE PROMS (mosselavond)

Nieuws afbeelding 22-3-2011
Op 8 april aanstaande bedankt het bestuur alle mensen die zich voor de vereniging inzetten als coach, trainer, commissielid, wedstrijdtafeldame- of heer, vaste scheidsrechter waar altijd een beroep op kan worden gedaan, manager...en ga zo maar door. Genodigden zijn welkom vanaf 19.00 uur om aan te schuiven aan een mosselmaaltijd. Het wordt een zeer feestelijke avond. Inmiddels zijn de uitnodigingen verzonden. Vergeet niet je in te schrijven!

Hartelijke groet,
Het Bestuur

P.S. Mocht je wel een trouwe vrijwilliger zijn maar per ongeluk als zodanig niet in ons bestand opgenomen waardoor je geen persoonlijke uitnodiging hebt ontvangen: meld je dan alsnog aan bij evenementen@mhc alliance.nl!