Categorie C

Meisjes C2. Hoe kan het?

Nieuws afbeelding 14-3-2011

Hoe kan het? Wat dan? Dat dit leuke, gezellige en energieke team iedere week hard traint, iedere week goed speelt en toch ook iedere week bijna verliest.

Hoe kan het ? Wat dan nu weer? Dat dit team echt prachtige wedstrijden op de mat legt met heel veel spanning en sensatie, waar vriend en vijand van geniet maar nooit de 3 punten pakt?

In München zouden ze in paniek raken en de trainers wegsturen! Bij Alliance doen we dat gelukkig niet en aan Milou en Ted ligt het zeker niet. Iedere week zijn ze met de meiden van C2 in de weer om ze van alles bij te brengen (dus bij deze ook heel veel dank) maar net dat beetje geluk ontbreekt op zaterdag.

In Milan had de manager er al uitgelegen en als dat de oplossing was geweest dan hadden we dat gedaan ;-)! Haha natuurlijk niet want aan Ruud Jansen ligt het ook niet. De organisatie is perfect, de mails helder en de aanmoedigingen top.   Ruud is het als rechtgeaarde Feijenoorder gewend om in een dip te zitten. Dus laten de meiden van C2 daar hun voordeel uithalen. Op een gegeven moment komt de kentering en gaan jullie alleen nog maar wedstrijden winnen!

Hoe kan het ? Dat Sven de Kramer de beste was op de 10 km maar toch geen goud pakte? Hoe kan het dat Amsterdam goed hockeyt maar Bloemendaal steeds landskampioen wordt?

Hoe kan het? Geen idee want hockeyen kunnen de meiden van C2 en technisch en tactisch ziet het er zelfs heel goed uit. Tja, het gebeurt vaker in de sport en dat maakt sport ook zo leuk. Frank de Boer zei na afloop tegen Spartak Moskou: “ de beste wedstrijd van Ajax ooit onder mij, maar toch verliezen we de pot”. Maar ook Frank keek niet bedroefd en al weer vooruit naar de volgende wedstrijd.

En dat meiden van C2 gaan jullie ook doen. Gewoon lekker, hard en in goede sfeer blijven trainen en dan komt de overwinning van zelf!

Hoe kan het? Ja het kan nog steeds zo zijn dat ook de volgende wedstrijden niet in winst worden omgezet. Nou en!! Wij, ouders, opa en oma’s en andere trouwe supporters vinden het een feest om iedere week te kijken. Juist omdat het zo goed en spannend oogt. Wij zijn trots op jullie en blijven jullie steunen tot de competitie erop zit.

Een trouwe vaste supporter

Luce Mulder

15-3-2011 @ 22:15:29 |Helemaal mee eens, ze knokken ervoor!