Zaalhockey

Heren 1 naar de Play Out wedstrijden Zaalhockey

Nieuws afbeelding 10-2-2011

Naast het MB1 team mogen wij ook het Heren 1 zaalhockeyteam feliciteren met hun behaalde prestatie. Ook jullie hebben Alliance dit seizoen binnen het district Noord-Holland weer van haar goede kant laten zien.

Jullie zijn tweede geworden in jullie poule en mogen strijden voor een plaats in de Topklasse van de senioren voor zaalhockey seizoen 2011-2012.

De Play Out wedstrijden worden gehouden op zondag 13 februari in de Emergohal te Amstelveen. Alliance Heren 1 speelt om 18:45 uur tegen HIC Heren 1 in hal 2.

Als zij deze wedstrijd winnen zijn zij door naar de Topklasse. Anders spelen zij nog een wedstrijd om 20:00 uur voor de laatst overgebleven plaats in de Topklasse.

Het zal de spelers van Heren 1 extra motiveren als er veel ‘Alliancers’ zijn om hun aan te moedigen! Dus; Komt allen!

Wij wensen Heren 1 in ieder geval veel succes toe. Op naar de Topklasse!

De zaalhockey commissie