Cartouche H1 - Alliance H1 4-1

Nieuws afbeelding 23-11-2010

Op voorhand wisten we al dat het een lastige wedstrijd zou gaan worden. Cartouche is dit seizoen de ongeslagen nummer een. Het was aan ons om dit te onderbreken. We begonnen zoals we de afgelopen weken altijd doen, sterk aan de wedstrijd. In tegenstelling tot de voorgaande keren werden dit goede spel niet omgezet in een voorsprong. In tegendeel, na 20 min op de klok stonden we 2-0 achter. De wedstrijd ging gelijk op, maar Cartouche maakte de kansen wel af. In de tweede helft bleven we de bal in de ploeg houden, ons spel deed zeker niet onder aan het spel van de koploper, maar de kansen kwamen er niet. Na een makkelijk gegeven strafbal die netjes werd afgerond, leek het erop of we ons meerdere moesten kennen. In de 50e minuut scoorde we als nog een doelpunt en kregen we hoop. Deze hoop was tevergeefs vanwege drie gele kaarten aan onze zijde en een RODE kaart voor de heer T. Boeters. Als iemand zich afvraagt hoe kan dat; gewoon de scheidsrechter uitdagen. De uiteindelijke uitslag 4-1. Hopen dat we volgende wedstrijd tegen Haarlem meer punten pakker.

Heren 1 Alliance