Slecht weer ???? - afgelast J/N ???

Nieuws afbeelding 13-12-2011 Voor de komende periode zal er vast wel weer slecht weer worden voorspeld (vorst, sneeuw, hagel, regen). Dit kan betekenen, dat het mogelijk is dat er trainingen en/of wedstrijden worden afgelast. Aangezien het van plaats tot plaats sterk kan variëren is het belangrijk om goed te kijken/lezen of je wedstrijd of training doorgaat.
  • Trainingen worden veelal op de dag zelf afgelast door de AHA-commissie in overleg met de technische staf d.m.v. berichten op de website, de mail en/of per SMS
  • Wedstrijden worden afgelast op aangeven van de veldcommissaris van de desbetreffende club. De afgelasting wordt ALLEEN gecommuniceerd door de wedstrijdsecretariaten d.m.v. de website (wedstrijdschema en nieuwsberichten), de mail en/of SMS. De coaches worden altijd als eerste geïnformeerd door het wedstrijdsecretariaat)
LET OP : GEEN BERICHT = GOED BERICHT
(de wedstrijd/training gaat door !)

GA ALLIANCE NIET BELLEN, MAAR KIJK OP DE SITE, MAIL OF SMS
bij twijfel bel je altijd met je coach, manager of trainer

Is je mobiele telefoonnummer wel goed bekend bij Alliance? Zo ja, dan krijg je bij afgelastingen van wedstrijden veelal een SMS-je van ons ! Zo nee ? Gaan naar het zwart-wit blok op de homepage van onze site en login met je lidnummer en wachtwoord. Klik op het rode menu item Mijn Alliance en vervolgens op Instellingen. Pas je mobiele nummer en/of mailadres hier aan. Meerdere mobiele nummers of mailadressen kan je toevoegen in het 2e veld voor mobiele nummers en mailadressen door ze te scheiden met een ";". Zo wordt je altijd op de hoogte gehouden en kom je niet voor niets naar de club of rijdt je vader niet voor niets naar "Purmerend".......
Zorg dat je bereikbaar bent en wij bereiken jou !

p.s. nogmaals : afgelastingen worden uitsluitend en alleen gecommuniceerd door de wedstrijdsecretariaten van Alliance en/of de AHA-commissie. Elk ander signaal of bericht moet je altijd vooraf checken bij je coach/manager/trainer !!