Zaalhockey

Zaalhockey 2010-2011 Coachavond

Nieuws afbeelding 22-11-2010

Zoals eerder vermeld is er nog een coachavond georganiseerd voor het komende zaalhockeyseizoen 2010-2011. De datum is nu vastgesteld op dinsdagavond

30 november a.s. Wij verzamelen vanaf 20:30 uur beneden in het clubhuis en starten om 20:45 uur in de bovenzaal.

Tijdens de avond ontvangen jullie de nodige informatie om alle administratieve en organisatorische onderdelen tijdens het seizoen zo soepel mogelijk te laten verlopen. Daarna zullen Jeroen Tuininga en Sebastiaan van Nimwegen jullie informeren over alle technische zaken, nieuwe regels, etc. Aan het eind van de avond worden alle wedstrijdformulieren, etc. van de desbetreffende zaalhockeyteams uitgedeeld.

Wij hopen op al jullie aanwezigheid, zodat ieder team goed voorbereid aan het zaalhockeyseizoen kan beginnen.

Tot dinsdagavond 30 november a.s.

De zaalhockeycommissie