Categorie DEF + DT

Limonade bij Alliance

Nieuws afbeelding 14-11-2010 Met ingang vanaf heden gaat Alliance op zaterdagochtend tot 11:00 uur ook de bovenzaal gebruiken om samen met onze tegenstanders limonade te drinken na de wedstrijd. In principe gaan de F teams naar boven toe. Elk speelweekeinde worden de teams aangewezen door het wedstrijdsecretariaat (Staat bij het wedstrijdschema).

Door de drukte 's morgens, na de 1e ronde, is ons clubhuis overvol. Nu het weer slechter wordt, is buiten staan is ook geen optie meer.

Hiermee willen we voorkomen, dat teams regelrecht van het veld de auto instappen en weer huiswaarts keren, dat vinden wij bij MHC Alliance niet echt gastvrij ! Voor de aangewezen teams staan de kannen met limonade en de koffie in de bovenzaal. De verkoop van snoepwaren vindt ook boven plaats. Op deze wijze proberen wij een verdiende beker limonade uit te delen aan alle spelers/speelsters van Alliance en de ons bezoekende verenigingen. Wij doen een dringend beroep aan de coaches en ouders om de tegenstanders een warm welkom te heten in ons clubhuis beneden EN boven.

Met vriendelijke groet
Wedstrijdsecretariaat Jeugd MHC-Alliance