Mijn Alliance TEAM

Nieuws afbeelding 8-1-2011 Alliance introduceert als één van de eerste hockeyverenigingen in Nederland voor elk Alliance team de nieuwe en unieke "Mijn Alliance Team" applicatie. Met behulp van deze applicatie kan elk team, elke coach, elke speler, elke speelster direct alles over zijn/haar team te weten komen over alle team-zaken :

Wanneer spelen we ? Wie gaat er rijden? Wie doet 't fruit ? Wie verzorgd de shirts ? Hoe is de stand in onze poule (alleen voor 11-tallen)? Wie zijn volgende week afwezig ? Hoe staat 't met ons teambudget ? Wat was 't telefoonnummer nou ook al weer van onze spits ? Ik zal je ff een SMS-je sturen etc. etc. etc.

"Mijn Team" is volledig gekoppeld aan de Alliance Ledenadministratie en website van MHC Alliance en is dus altijd up-to-date en bijgewerkt. De nieuwe applicatie is nog volop in ontwikkeling en zal de komende tijd uitgebouwd worden in samenwerking met meer dan 200 andere hockeyverenigingen en hun leden.

LET OP : Je coach, aanvoerder of manager kan taken toedelen aan spelers, speelsters en ouders. Maar als speler/speelster kan je ook zelf aangeven wanneer je echt niet aanwezig kan zijn bij een wedstrijd ! "Mijn Team" is nu zover ontwikkeld,  dat het wekelijkse teammailtje vervangen kan worden door een simpele verwijzing naar "Mijn Team"

Met je lidnummer en wachtwoord van MHC Alliance ben je welkom in jouw eigen team ! Wachtwoord vergeten ? KLIK HIER . Lidnummer & Wachtwoord vergeten ? Stuur een mailtje aan onze ledenadministratie

klik op deze button en log in en kijk snel naar je eigen team

Met vriendelijke TEAM-groet
LISA-commissie

p.s. er valt natuurlijk altijd heel veel te verbeteren en aan te passen ! Wij vragen je vriendelijk om al je op- en aanmerkingen te sturen aan [email protected] Wij bundelen jullie opmerkingen en zullen deze inbrengen bij de bouwers, zij beslissen of zaken aangepast worden voor MHC Alliance.

disclaimer : De applicatie biedt leden de mogelijkheid om SMS-bundels in te kopen via iDEAL-betalingen. Met deze SMS-bundels kunnen leden zelf SMS-jes sturen aan teamgenoten. Jeugdleden mogen dit alleen doen met instemming en onder toezicht van hun ouders/verzorgers (hier heb je nl een bankpasje en bank-dongel/calculator voor nodig). MHC Alliance heeft geen enkel voordeel van deze aankopen en bemoeit zich verder niet met het gebruik. MHC Alliance neemt op geen enkele wijze verantwoordelijkheid voor de transacties die gedaan worden.