Oproep

Nieuws afbeelding 31-8-2010
De spelregels (leren) kennen .....! belangstelling voor het team van uw kind .....?!?! af en toe een wedstrijdje fluiten .........!!! uw kind vindt dit heel leuk !.....en het geeft u na afloop heel veel voldoening!

Alliance heeft veel scheidsrechters nodig om alle wedstrijden op onze velden van goede en betrouwbare arbitrage te voorzien. Zonder scheidsrechters kan het team van uw kind niet spelen .......

Geef u dus op voor de scheidsrechterscursus op maandag 20 en 27 september a.s.Deze cursus is voor ouders/verzorgers, oma’s, opa’s en andere belangstellenden en natuurlijk ook de Trimmers. Het is nog leuker om naar de cursus te komen met een groep ouders uit het team van uw kind.

De cursus voorziet u van het nodige spelinzicht en resulteert in een scheidsrechtersdiploma. Additioneel bieden wij u steun en begeleiding bij uw eerste wedstrijden (vraag het de Arbitrage commissie)

De cursus wordt gegeven op 2 maandagen , 20 en 27 september van 19.30 tot 22.30 uur in de bovenzaal van het clubhuis. Na afloop van de 2e maandag wordt er een examen afgenomen.

U kunt zich opgeven bij de arbitrage commissie via e-mail : [email protected]
Heeft u vragen ? Schroom dan niet om even te mail