RABO TROPHY 2010

Nieuws afbeelding 27-6-2010 Aanstaande dinsdag 29 juni worden op de Alkmaarsche Mixed Hockey Club 3 internationale wedstrijden gespeeld:
Oefenwedstrijd
14:30 uur Nederland Heren - Engeland

RABO TROPHY 2010
17:00 uur Argentiniƫ Dames - Nieuw Zeeland
19:30 uur Nederland Dames - China
Een fantastische gelegenheid om dichtbij huis onze Heren en Dames te zien spelen.
Ruime parkeergelegenheid, gratis toegang tot het complex en meer dan 800 zitplaatsen op de tribune. Hiervoor betaalt u een bescheiden bedrag van 3 euro. Er zijn ook gratis staplaatsen.

De jeugd kan deelnemen aan de Shell JeugdhockeyClinic, welke tussen 16:00-19:00 uur wordt gegeven. Schrijf je nu in voor een Shell JeugdhockeyClinic op di 29 juni as.

Heel graag tot ziens op Alkmaar! Bijlage