Bestuurstafel

3 NIEUWE ERELEDEN + VEER VAN WINNUBST + WARM AANBEVOLEN

Nieuws afbeelding 19-6-2008
In de Algemene LedenVergadering (ALV) van woensdag 18 juni zijn onze oud-bestuursleden, Fred Blank, Hein van Heiningen en Walter Janssen bij acclamatie benoemd tot Ere Leden van MHC Alliance. Klik voor foto's http://picasaweb.google.com/mhc.alliance/FotoSALV2008

Voorzitter Erik Jan Verhulst stond uitvoerig stil bij de prestaties van deze oud-bestuursleden en roemde hen voor hun inzet, visie en doorzettingsvermogen. Een langdurige staande ovatie viel alle drie ten deel als blijk van waardering van alle aanwezigen. Als nieuwe bestuurleden treden Bernard Manshande (faciliteiten) en Hans Roerink (financiĆ«n) toe.

Irma Oud werd dit jaar onderscheiden met de Veer van Winnubst. Al meerdere jaren zet zij zich vol overgave in voor Alliance in de rol van categorielleidster C (voorheen D) en als lid van de Arbitragecommissie. Haar bijdrage wordt door de gehele vereniging (h)erkend als groots en doeltreffend.

Paul Henfling en Maarten Breuker werden bijzonder bedankt voor hun tomeloze inzet rondom het Alliance Nieuws en de website van Alliance. Hun prestaties en vrijwillige bijdragen hebben Alliance gebracht bij het punt waar communicatie en nieuwe media een essentiele rol spelen in de ontwikkeling van Alliance.