Bestuurstafel

ALV kiest voor AHA-manager & waterveld

Nieuws afbeelding 3-2-2010 Met volle overtuiging koos gisteravond een drukbezochte ledenvergadering voor twee mijlpalen in de ontwikkeling van Alliance. We gaan een AHA manager aantrekken die de technische leiding op zich zal nemen van de Alliance Hockey Academy. Dit ontlast onze zwaarbelaste AHA commissie en geeft een nieuwe technische impuls waar iedere hockeyer de voordelen van zal merken. Daarnaast werd gisteravond gekozen voor de aanleg van een kunstgras waterveld. Een waterveld is dé trend in hockey waarbij nieuwe speltechnieken en sneller spel mogelijk worden. Eigenlijk een must voor een club die hogerop wil en die meer speelplezier wil bieden aan zijn leden. Het waterveld moet nog wel worden goedgekeurd in de Gemeenteraad op 18 februari. Als de Raad akkoord gaat, (en daar gaan wij wel van uit....) dan zal het nieuwe veld in de zomer worden aangelegd op het voetbalveld naast het clubhuis. Natuurlijk moeten deze kosten en investeringen worden gefinancierd door contributies, sponsoring en clubacties. Voor ons allen ligt er veel werk om zoveel mogelijk geld te gaan ophalen. Daartoe zullen we op korte termijn allerlei clubacties starten. Hoe meer geld er wordt binnengehaald, hoe minder de contributies volgend jaar zullen stijgen. Voor de volledige presentatie en alle onderliggende stukken van het bestuur inclusief de beslissingen over de ledencontributies verwijzen wij naar de rubriek "Documenten - ALV 2010" op uw persoonlijke EMMA-pagina (inloggen via EMMA-schermpje op onze website met lidnummer en wachtwoord - klik vervolgens op "Documenten" en op "ALV2010").

Het bestuur dankt iedereen die gisteren aanwezig was voor de positieve bijdrage. Een prachtige beslissing voor de toekomst van Alliance!

Namens een gelukkig bestuur,

Erik Jan Verhulst