Nieuws over onze sponsoren

Nieuws afbeelding 10-9-2022
Momenteel worden de sponsorcontracten verlengd van Nieuw Groenendaal Fitness Training & Fysiotherapie (link) en Das Import (link). Voor het overzicht van onze sponsoren kijk je op de website of in de app onder menu Club en dan tab Sponsors.

Als nieuwe sponsor heten wij van harte welkom Roemer Kamp en Partners Vermogensbeheer (link) van Jord Roemer. Dit bedrijf weet dat financiële continuïteit belangrijk is voor haar cliënten. Net zoals dat voor Alliance belangrijk is. We hebben als zeer actieve club met veel leden en daarnaast zeer betrokken ouders/verzorgers veel te bieden. Mocht jij met jouw organisatie onze vereniging willen ondersteunen of iemand kennen die dat wellicht zou willen, dan vernemen wij dat graag!

Wij zijn op dit moment 5 vrijwilligers en zouden het leuk vinden als enthousiaste (ouders/verzorgers van) leden onze commissie komen versterken. Met name in het onderhouden van contact met sponsoren en het meedenken en organiseren van sponsorbijeenkomsten. Lijkt je dat leuk, neem dan contact op met Jochum Steur via 06-22454984 of [email protected].

De Sponsorcommissie: Wendy Cox-Hofman, Sven Strunk, Oscar van der Wal, Jochem Steur (vz.)

Heb je interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes? Mail het naar [email protected].