Evenementen

Nieuws over het lustrum

Nieuws afbeelding 10-9-2022
Op 27 september bestaat Alliance 95 jaar! Dat willen we uiteraard aandacht geven omdat we als vereniging jaar op jaar ons best doen om bestaande en nieuwe leden te binden en te boeien. Alliance als hockeyclub streeft ernaar dat alle spelers hun plek vinden om te ontwikkelen, plezier te hebben en door te groeien in hun persoonlijke ambitie. En dan is het helemaal leuk om het stickje van generatie op generatie door te geven. Dat doen we dus al sinds 1927. Daar zijn we trots op en gaan we vieren.

Om dit blijvende aandacht te geven, kan je een mooie lustrumtrui bestellen. Deze design trui van Osaka in wit met zwarte opdruk kan je komend weekend ook komen passen op de club en dan online bestellen via onze sponsor / leverancier Jumbo Hockey. Kan natuurlijk ook als teamtrui.

De lustrumcommissie zal gedurende het hele seizoen voor alle leden van onze vereniging een aantal onvergetelijke lustrumfeesten/-activiteiten organiseren. Zodra de data zeker zijn , communiceren we deze en kunnen we de thema’s en inhoud onthullen. Jij doet toch ook mee?! De volgende lustrum activiteiten staan reeds gepland en hoor je via de gebruikelijke uitingen meer over:

We zouden voor deze evenementen graag hulp kunnen gebruiken. Dat kan per evenement natuurlijk. Interesse? Laat het weten via [email protected].

High Ninety Five!
De Lustrumcommissie

Heb je interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes? Mail het naar [email protected].