Bestuurstafel

Jarrit Hueting stopt als Technisch Directeur

Nieuws afbeelding 24-8-2022
Jarrit Hueting heeft aangegeven te stoppen als Technische Directeur (TD) van Alliance. Tijdens de vakantie is Jarrit tot het inzicht gekomen dat de verantwoordelijkheden als TD een te grote tol van hem en zijn privéleven eisen.

We zijn hem als bestuur zeer erkentelijk voor zijn bijdrages aan onze club in de afgelopen jaren. In zijn rol gaf hij leiding aan een groeiend team van professionele trainers, realiseerde hij de Alliance hockey leerlijn en zette hij zich maximaal in dat alle leden zoveel als toegestaan was, konden blijven hockeyen in de corona periode.

Jarrit heeft de afgelopen jaren zijn ziel en zaligheid voor Alliance gegeven. We wensen hem veel succes met zijn volgende uitdagingen en zien hem gelukkig weer snel bij Alliance langs de lijn om zijn dochter te zien spelen.

Het Bestuur