Arbitrage

Wist je dat het de week van de scheidsrechter is?!

Nieuws afbeelding 30-9-2021
Wist je dat:
  • Alliance behoefte heeft aan volwassenen die graag jonge scheidsrechters één of twee keer willen begeleiden? Wie doet er mee?
  • er op elke competitie zaterdag 28 wedstrijden en op zondag rond de 7 wedstrijden zijn met elk 2 scheidsrechters van Alliance.
  • Alliance jaarlijks zo’n 250 scheidsrechters opleidt? Slagingspercentage dit jaar flink boven de 90%!
  • Alliance 14 actieve Clubscheidsrechters Plus (CS+) heeft die de tophockeywedstrijden fluiten, als deze niet zijn aangewezen door de bond?
  • er via Alliance 4 actieve bondscheidsrechters zijn en 1 bondscheidsrechter in opleiding.
  • er elk jaar meerdere spelregel opfrisavonden worden gehouden voor veld- en zaalhockey? Zie de clubagenda.
  • jij jezelf kan opgeven voor het behalen van de scheidsrechterskaart via [email protected]. Meer info, zie scheidsrechteropleidingen op de Alliance website.
  • als je meer wilt weten over specifieke spelregels of gewoon over een bepaalde situatie, je altijd kan aankloppen bij de arbitragecommissie. Stel de vraag via [email protected]. Voor meer info, ga naar arbitrageregels op de Alliance website.
  • je als scheidsrechter ook sportief bezig bent, met respect van betrokkenen de wedstrijd goed wilt laten verlopen, je dat samen met de spelers en coaches doet en dat dan een prestatie is waar we trots op zijn!
#scheidsbedankt