Alliance neemt afscheid van 5 toppers!

Nieuws afbeelding 1-9-2021
Aan de vooravond van de start van de nieuwe competitie willen we graag nog even stil staan bij 5 kanjers die Dames 1 verlaten: Renee Schavemaker, Isay van Leuven, Yip van Wonderen, Noor Sluis en Emma Korsten!

Stuk voor stuk lopen deze dames al jaren rond op Alliance. In 2007 is Emma in de Dierentuin gestart als 'Dromedarisje' en Noor is in 2007 ingestroomd in MC1. In 2008  is Yip bij de 'Kamelen' begonnen en in 2009 is Isay gestart in M6E13. Onze keepster Renee tot slot is in 2017 Dames 1 komen versterken!

Na vele mooie jaren op Alliance is het voor alle vijf tijd voor een volgende stap. Renee gaat aan de slag in het Spaarne ziekenhuis en gaat onderzoek doen in het AMC. Isay gaat starten met diergeneeskunde in Antwerpen. Emma gaat focussen op haar studie geneeskunde. Yip begint met haar studie Architecture Interior Design and Fine arts en gaat daarnaast hockeyen bij Indiana Fieldhockey. Noor gaat aan de slag in de advocatuur en Emma gaat focussen op haar studie geneeskunde in Amsterdam.

Dames, ontzettend bedanken voor jullie geweldige inzet voor Alliance gedurende de afgelopen jaren, we hopen jullie in de toekomst nog vaak te mogen verwelkomen op onze club, maar dan aan de aan de andere kan van de lijn!

Dames 1 barst van de energie om met nieuwe aanwas te gaan knallen dit jaar. De eerste oefenwedstrijden zijn al gespeeld, een teambuilding weekend op het water heeft de basis versterkt en op 12 september staat de eerste competitiewedstrijd thuis op de kalender!

Het team is op Instagram actief en de eerste newbie heeft zich al voorgesteld. Wekelijks zal een speelster in de spotligths staan. Leuk om het account te volgen : https://www.instagram.com/alliancedames1/