Commissies

Meld je aan om je keeperstas in te leveren

Nieuws afbeelding 8-6-2021
Nu de laatste trainingen en wedstrijden in zicht zijn, wordt het weer tijd voor de planning om de keeperstassen in te leveren. Lees onderstaande instructies aandachtig door. Als iedereen deze volgt, is het voor de commissie een stuk overzichtelijker om het in goede banen te leiden.

Deze keer organiseren we door de Coronamaatregelen de inname van keeperstassen net iets anders dan afgelopen jaren. Je meldt je aan via het formulier uit de mail en bij de tas-inname volg je de borden richting de entree via de nooduitgang van de dameskleedkamers (naast de scooter/motor stalling). Zo kunnen we alles veilig regelen.

Vaste keepers maken hun tas schoon en halen persoonlijke eigendommen uit de tas. Je tas kan in de locker achterblijven als je volgend seizoen weer keept. Geef de belangrijkste zaken even door via het speciale aanmeldformulier (ook als je bijvoorbeeld stopt met keepen).

Instructie voor teams met wisselkeepers:
  • Reinig na de laatste wedstrijd je keeperstas en uitrusting, en lever die DROOG en SCHOON in op een van onderstaande tijden.
  • Meld je van tevoren aan via de link hieronder of uit de mail.
  • Reinigingsinstructies lees je in de e-mail die is verzonden (naar coaches/managers en keepers)
Wisselkeepers: Meld je aan via deze link.
Vaste keepers: meld je aan via deze link (ook vertrekkende vaste keepers).

Hieronder staan de innamedata, maar nogmaals: MELD JE VAN TE VOREN AAN VIA HET FORMULIER

- zondag 13 juni

- vrijdag 18 juni

- zaterdag 19 juni

- zaterdag 19 juni

Heb je nog vragen of wil je iets overleggen? Mail ons via [email protected].