Bestuurstafel

OMRUILACTIE ALLIANCE TENUES: 18 MEI - 1 JUNI

Nieuws afbeelding 17-5-2021
In het afgelopen jaar hebben we meerdere klachten ontvangen over loslatende clublogo’s van het clubtenue. Soms al na enkele weken, soms na een wat langere periode. Het was voor de betrokken partijen niet altijd duidelijk waar de klachten door veroorzaakt werden. De afgelopen maanden zijn we met OSAKA en Jumbo Hockey  in gesprek geweest over het verbeteren van de kwaliteit. Inmiddels zijn er enkele aanpassingen doorgevoerd en kan het niet meer voorkomen dat ons clublogo nog loslaat. Wij hebben dat inmiddels als bestuur ook uitvoerig getest en zelf geconstateerd dat de logo’s na enkele keren wassen nog steeds goed op de kleding zitten.

Inmiddels mogen de winkels weer ‘gewoon’ open. Daarom geven OSAKA en Jumbo Hockey de leden van Alliance van 18 mei tot en met 1 juni de mogelijkheid om je kleding met losgelaten clublogo om te ruilen in de winkel van Jumbo Hockey in Heemstede!

Om kleding te mogen ruilen moet je wel voldoen aan een paar voorwaarden:
  • De actie heeft alleen betrekking op OSAKA clubkleding (thuisshirt, uitshirt, keepershirt, broek en/of rokje);
  • Omruilen kan van 18/5 tot en met 1/6, na deze datum is omruilen NIET meer mogelijk;
  • Ruilen kan uitsluitend in de winkel van Jumbo Hockey in Heemstede, een aankoopnota is niet nodig;
  • Het clublogo hangt los of is zelfs helemaal verdwenen, kleding met andere (gebruiks)schade kan niet worden ingeruild;
  • De kleding wordt tegen dezelfde maat omgeruild;
  • Indien een bepaalde maat niet meer op voorraad is, ontvang je een voucher om later alsnog een nieuw exemplaar te ontvangen.
Mooi om te ervaren dat OSAKA en Jumbo Hockey samen hun verantwoordelijkheid nemen als partners van onze club. We hopen daarom op een succesvolle omruilactie en dat we op deze manier ook in de toekomst kunnen blijven samenwerken.

Met sportieve groet,
het bestuur