Bestuurstafel

Milou behaalt diploma KNHB opleiding Technisch Manager 4

Nieuws afbeelding 28-3-2021
Milou Schoone, Technisch Manager Breedte van onze vereniging, heeft zeer recent haar opleiding Technisch Management 4 succesvol afgerond. Dit is de hoogste TM opleiding die door de KNHB wordt aangeboden.

Milou van harte gefeliciteerd met het behalen hiervan!

Het is voor onze vereniging belangrijk om continuïteit en kwaliteit te bieden in de begeleiding van onze spelers, coaches en trainers. Het bestuur en Technisch Directeur onderstrepen dat als we willen dat spelers zich ontwikkelen we dit ook verwachten van onze trainers. We investeren in opleidingen en trainingen en vergroten daarmee de deskundigheid en toegevoegde waarde van onze technisch kader.

Namens het bestuur en met sportieve groet,
Danielle Möring - Riegen

ps. als je meer wilt weten over deze opleidingen kan Milou je er meer over vertellen of lees verder via deze link:

Robert Danklof

30-3-2021 @ 17:07:08 |Van harte Milou, mooie prestatie!

Bobbi Houtenbos

1-4-2021 @ 21:59:51 |Gefeliciteerd

Noortje van der Pluijm

2-4-2021 @ 17:39:27 |Top gedaan Milou!

Minke Baas

4-4-2021 @ 18:52:13 |Gefeliciteerd Milou!

Milou Schoone

6-4-2021 @ 15:12:21 |Dankjewel allemaal!