Toernooien

Alli 3 vs 3 toernooi voor ABCDEF-jeugd op zaterdag 20 maart 2021

Nieuws afbeelding 9-3-2021
Altijd al met je broer of zus willen spelen, of met vrienden die een jaartje jonger of ouder zijn? Je kan 20 maart wedstrijdjes hockeyen met een door jezelf samengestelde team.

Wat gaan we doen?
De ruimtes zijn klein, het spel is technisch en het niveau is hoog! Een spectaculair veldhockeytoernooi dus waarbij je met twee of drie vrienden/vriendinnen de strijd aangaat met andere Alliance teams uit jouw leeftijdscategorie!
Op zaterdag 20 maart (ABCDEF) spelen we het Alli 3 vs. 3 toernooi, even weer iets nieuws om de onderlinge wedstrijden te onderbreken.

Wie doen er mee?
Wil je meedoen, schrijf je in! Je kan je met een team inschrijven (3 of 4 personen) of individueel (dan word je in een team ingedeeld). We spelen 3 tegen 3 dus in een team van 4 heb je één wissel. Het is vooral de bedoeling om eens lekker te mixen! Je mag met spelers uit breedteteams en selectieteams mixen en/of met jongens en meisjes door elkaar.  Hieronder kun je zien hoe laat welke categorieën aan de beurt zijn. Je mag alleen mixen met de categorieën binnen jouw tijdsblok.
De F- en E-spelers mogen dus een teamsamenstelling van één Fje, één 6E en één 8E speler of speelster. De D- en C-jongens en meisjes mogen ook mixen (graag zelfs) en dat geldt dus ook voor de A- en B-spelers. Hoe leuk als je een keer met je broertje of zusje kunt hockeyen of met jouw beste maatje uit een ander team!

Hoe kan je inschrijven?
Inschrijven kan vanaf donderdag 11 maart tot en met woensdag 17 maart 23.59 uur via de app of de site achter de login (via Evenementen). Log in met de inloggegevens van de desbetreffende speler/speelster (hierbij heb je dus ook het wachtwoord nodig) en schrijf je snel in. Als je een team inschrijft, hoeft alleen de team captain zich in te schrijven (de anderen dus niet!). Schrijf je je individueel in dan zoeken wij een bijpassend team voor je!
Het definitieve wedstrijdschema wordt op de dag zelf bekend gemaakt. Ook volgen nog instructies over spelregels, kleding en andere praktische zaken.

De deadline voor het inschrijven is vast. Twijfel niet te lang en geef je snel op! Hoe eerder we weten hoe enthousiast jullie zijn, hoe beter we het kunnen voorbereiden.

Hoe laat gaan we spelen?
Er zijn tijdsblokken waarin jouw schema past. De tijden zijn als volgt:

09.00-10.15 Jongste jeugd (F, 6E en 8E mogen mixen)

11.00-13.00 D en C (alleen D en C mixen)

13.30-15.00 A en B (alleen A en B mixen)

Wordt er nog meer gehockeyd dat weekend?
Er is voor de ABCDEF jeugd dit weekend geen wedstrijdprogramma.  Als je je niet opgeeft, is er geen alternatief programma voor zaterdag 20 maart. Dit toernooi is alleen op zaterdag. Het is dus aan jou of je deze dag meedoet, of ervoor kiest een hockey-vrij weekend te hebben.

De Dierentuin teams spelen dit weekend wel onderlinge wedstrijdjes op zondag 21 maart. De tijden en veldindeling hiervan staat in de App.

Wat kan je voorbereiden?
Het is leuk als je met jouw team een eenduidig teamoutfit hebt (kousen, shirts, rokjes of iets anders). Dat is natuurlijk handig voor tijdens de wedstrijdjes en ook voor tussen de wedstrijden. Leef je uit!

Bij aankomst op zaterdag 20 maart hoor je naar welk veld je mag met jouw team. We maken verschillende poule-indelingen/sterktes, dus ongeacht met wie jij je opgeeft, je gaat een paar leuke potjes hockey spelen!

Is het mogelijk om als vrijwilliger te helpen?
De wedstrijdjes worden niet gefloten door ouders, het de bedoeling dat de spelers/speelsters dit zelf gaan oplossen.
Wel zijn we op zoek naar:
1. Corona stewards voor deze dag (4 per tijdsblok dus 12 in totaal).
2. Twee á drie ouders per veld om het doordraaien te regelen en die tijdens eventuele blessures kunnen optreden.

Wil je helpen als ouder terwijl jouw kind lekker aan het hockeyen is? Stuur dan een mailtje naar Milou Schoone ([email protected]) en geef je op voor één van de onderstaande tijdsblokken zodat we deze leuke dag met z’n allen mogelijk kunnen maken.

Blok 1: 08.45-10.30
Blok 2: 10.45- 13.15
Blok 3: 13.15 – 15.15

We hopen natuurlijk op fantastisch veel aanmeldingen en vooral ook op veel verschillende samengestelde 3-tal of 4-tal teams met breedte, selectie, jongens en meisjes door elkaar. Met wie vorm jij een team?

Sportieve groeten,
Milou Schoone

Milou Schoone

10-3-2021 @ 21:49:05 |Kortom: - Alle variaties binnen de F, 6E en 8E mogen, maar het hoeft niet. - Alle variaties binnen de D en C mogen, maar hoeft niet. - Alle variaties binnen de A en B mogen, maar hoeft niet.