Commissies

Even voorstellen: Guido Stigter van de Materialen Commissie

Nieuws afbeelding 6-3-2021
We willen graag dat de leden, ouders en andere betrokkenen bij onze vereniging bekend zijn met de commissies die MHC Alliance heeft, wie daar hun bijdrage aan leveren en waarom dat belangrijk is. Deze keer maken we kennis met Guido Stigter.

Vrijwilliger sinds: 2018
Functie: Materialen commissie afdeling netten en hoekvlaggen
Aantal uren (gemiddeld) per week: 1

Wie ben je en wat doe je?
Ik ben Guido Stigter en ben binnen de materialen commissie verantwoordelijk voor het op orde houden van de doelnetten en de hoekvlaggen.

Hoe ben je in de rol van de Vrijwilligerscommissie terecht gekomen?
Ik ben destijds gevraagd door Bernard Manshande om de materialen commissie te versterken.

Ik loop regelmatig over de velden om te kijken of de doelnetten niet beschadigd zijn, repareer ze waar mogelijk. Is een net door zijn levensduur heen, dan zorg ik dat er een nieuwe komt.

Hoe bevalt het?
Het is leuk om ervoor te zorgen dat alles op Alliance tiptop bij staat.

Hoe ervaar jij Alliance?
Alliance is een gezellige familieclub, waar niet alleen je kinderen maar ook jijzelf je energie kwijt kan. Zo loop ik ook graag op het veld als scheidsrechter.

Als je contact wilt opnemen met Guido kan dat via [email protected].