Commissies

Sponsorcommisie zoekt nieuwe vrijwilligers

Nieuws afbeelding 5-3-2021
De sponsorcommissie telt momenteel 3 leden en wil op korte termijn met een aantal nieuwe vrijwilligers een stap voorwaarts te maken. Ben je geïnteresseerd om je aan te sluiten of zou je dat willen doen met een paar vrienden/vriendinnen, of heb je andere suggesties voor een bijdrage, laat het ons weten en nemen contact met je op!

Lees verder wat de commissie doet en voor welke functies we vrijwilligers zoeken.

Doel van de commissie
Het doel van de Sponsorcommissie is het werven en onderhouden van de relatie met (potentiële) sponsoren en zorgen voor een stabiele stroom van inkomsten voor de club.

We vinden het belangrijk om contact met onze bestaande sponsoren te hebben. Dit contact is in deze uitdagende periode een belangrijke activiteit omdat betrokken sponsoren bijdragen aan continuïteit van onze vereniging. Daarnaast is de sponsorcommissie er voor het acquireren van nieuwe sponsoren in samenwerking met de huidige commissie leden.

Welke functies zoeken we?
Een voorzitter die verantwoordelijk is voor een aantal grote sponsoren, hun sponsoruitingen richting onze leden. Denk daarbij aan ABN AMRO, Osaka, Jumbo Hockey and Simpel.

Tevens zoeken we enthousiaste vrijwilligers die zich focussen op nieuwe leads en zijn/haar eigen portefeuille en creatief zijn om de doelstellingen van onze sponsoren te bewerkstelligen.

Tot slot zoeken we iemand die zich wil richten op activatie van sponsorbudgetten (financieel en natura) en het leuk vindt om activiteiten te organiseren zoals sponsoravonden.

Tijdsbesteding
Ongeveer 1 keer per maand regulier overleg. Incidenteel extra als dat nodig is, denk daarbij bijvoorbeeld het verlengen van contracten. Het contact houden met sponsoren is belangrijk en wanneer je dat het beste kan doen, is natuurlijk aan jou.

Wie zoeken we?
Leden of ouders van leden
- met het liefst een commerciële instelling
- die het leuk vinden om relaties te onderhouden;
- met goede communicatieve vaardigheden;
- met een goed netwerk in de regio.

Wil je meer weten over deze veelzijdige functie en op welke manier jij zou kunnen bijdragen, neem dan contact op met Michiel Keijzer door een mail naar [email protected] of telefonisch: 06-15821948.