Gezocht: Vrijwilligers voor de Alliance Groen Commissie

Nieuws afbeelding 15-12-2020 Heb jij groene vingers maar ook gevoel voor een groene en natuurlijke sfeer of heb je ideeën hoe we de wind kunnen intomen op het complex door middel van beplanting? Meld je dan aan!

Commissie Groen
Doel: sfeer en beschutting aanbrengen aan het complex van MHC door middel van het aanbrengen van beplanting.

Achtergrond: Het terrein van MHC Alliance (clubhuis en omliggende velden) is modern vormgegeven. Het clubhuis staat mooi centraal met uitzicht op veld 1 en veld 2 en enigszins op veld 3. Om het clubhuis is een verhoogd terras. Met de voltooiing van de aanleg van de faciliteiten, is het nu hoogste tijd geworden om het aangezicht van het complex verder vorm te geven. Het Bestuur heeft de wens uitgesproken om het complex verder te vergroenen.
Een eerste stap is gezet met het plaatsen van een aantal plantenbakken op het terras, maar deze hebben momenteel minimale beplanting en vrijwel geen aandacht. Door de vergroening van het complex hoopt het Bestuur meer sfeer aan de club te kunnen geven, maar ook beschutting. Want, je hebt het vast wel eens gemerkt, er staat relatief veel wind op het complex.

Vraag: Heb jij groene vingers maar ook gevoel voor een groene en natuurlijke sfeer of heb je ideeën hoe we de wind kunnen intomen op het complex door middel van beplanting? Meld je dan aan!
Er zou onderzocht kunnen worden welke mogelijkheden er zijn en aan de hand daarvan dient er een ‘Plan Groen Alliance’ opgesteld worden. Er kan ook bekeken worden of er misschien een sponsor gevonden kan worden (samen met de sponsorcommissie). Ook het voortdurend onderhoud van de groene delen van het complex maakt onderdeel uit van het plan.

Contactpersoon vanuit Bestuur: de voorzitter

Kortom, heb je groene vingers en/of heb je ideeën die kunnen bijdragen aan een structurele vergroening van het complex?

Aarzel dan niet langer! En stuur een mail aan [email protected]

Daan Beekhuis

15-12-2020 @ 17:49:22 |👍