Arbitrage

Scheidsrechters cursus voor ouders en verzorgers

Nieuws afbeelding 27-9-2009 Dinsdag 29 september start de nieuwe scheidsrechterscursus voor ouders. Wij doen een beroep op ouders, verzorgers, opa’s, oma’s en andere belangstellenden om een scheidsrechterscursus te volgen. Het doel is dat er een breed team van ouders komt die bereid zijn om per seizoen een aantal wedstrijden van het team van hun (klein-) kind te fluiten. Natuurlijk gebeurt dat alleen in overleg. Diegenen die daar prijs op stellen kunnen ook een eerste keer worden begeleid door een ervaren scheidsrechter.

Cursusdata
De cursus wordt gegeven op twee opeenvolgende dinsdagen: 29 september en 6 oktober van 19:30 tot 22.30 uur in de bovenzaal van het clubhuis. Op 6 oktober wordt aansluitend ook het officiële examen afgenomen.

Is hockey kennis/ervaring noodzakelijk ?
Natuurlijk verwachten wij in eerste instantie vooral respons van ouders die zelf hockey hebben gespeeld. Trimmers zijn ook van harte uitgenodigd. Maar ook als u weinig ervaring heeft wordt u uitgenodigd om u op te geven.
Hoe kunt u zich opgeven?
Meldt u aan op het e-mail adres : [email protected] . Mocht u vragen hebben of meer informatie willen mailt u ons dan ook. Wij hopen op een grote respons en rekenen graag op U. U doet de club en dus uw kind daarmee een groot plezier.
Mvg,
Arbitrage commissie MHC Alliance