Bestuurstafel

Stay Home = Stay Safe

Nieuws afbeelding 27-3-2020

Aan alle leden, ouders en vrienden van MHC Alliance,

Wij willen beginnen iedereen heel veel sterkte te wensen in deze zeer lastige tijden van het coronavirus. We staan voor grote uitdagingen! Onze dank en respect gaat ook uit naar diegene, waaronder vele leden, die een bijdrage leveren in de zorg en andere vitale onderdelen van de maatschappij. Samen komen we hier doorheen!

Het coronavirus heeft logischerwijs een grote impact op de Nederlandse samenleving en dus ook op Alliance. Tot 1 juni mogen er geen evenementen georganiseerd worden en aanstaande dinsdag 31 maart zal de regering besluiten hoe voor scholen en sport om te gaan in de komende periode. Er is dus een grote kans dat de hockeycompetitie niet meer gestart zal worden. Dat zal dan misschien betekenen dat we elkaar pas weer in augustus op Alliance zullen zien. Maar er blijft nog hoop, misschien tegen beter weten in, dat we een klein gedeelte van de competitie dit jaar nog mogen afspelen. Dat klinkt heerlijk, maar dit moet logischerwijs wel veilig kunnen. De gezondheid van ons allemaal staat bovenaan.

Wij proberen als club de economische schade zo veel mogelijk te beperken. Zo zullen wij gebruik gaan maken van de economische steunmaatregelen zoals deze door de regering de afgelopen weken zijn aangekondigd. Hiermee proberen we financiële effecten van het wegvallen van de horecaomzet en overige inkomsten beperkt te houden.

Wij realiseren ons dat het lidmaatschap van Alliance zich dit jaar niet zal terugbetalen in mooie hockeymomenten die je in een normaal jaar op de club kunt beleven. We hebben er echter vertrouwen in dat we die ervaringen volgend seizoen zeker weer terug zullen zien.

We willen graag nog een praktische zaken met u delen:

·Het complex (Groenendaal) is tot nader order gesloten – de gemeente heeft de toegang zelfs afgesloten daar er toch nog teveel activiteit was op het complex – zodra het clubhuis open kan, zullen wij daarover berichten.

·De ALV van 27 mei zal worden uitgesteld tot na 1 juni, daarover later meer.

Als laatste willen we jullie allemaal een goede gezondheid wensen.

Stay home - Stay safe!

Met vriendelijke groet,