Categorie B

Super B it is!

Nieuws afbeelding 26-11-2019 Vorige week zaterdag hadden we onze slag al kunnen slaan bij HDM, maar verzuimden dat, sterker: we verloren zelfs de allereerste keer van dit seizoen.

Dan moest het vandaag maar gebeuren, thuis tegen Bennebroek. Team en coach waren bloednerveus, en ok, de managers waren ook weleens relaxter geweest.

Totdat we de stand van de nr 2 in de poule doorkregen in de kleedkamer: totaal tegen de verwachting in had HDM verloren, hetgeen betekende dat wij onze nr1 positie sowieso zouden handhaven, en Super B een feit was. In licht euforische stemming begonnen we de wedstrijd; prachtige combinaties, iedereen in vorm, weliswaar met weinig doelpunten, maar genoeg om te winnen.

Het reeds geplande diner thuis bij manager M - iedereen in vol ornaat - werd er alleen maar gezelliger door... en hier weer opnieuw de bevestiging hoe leuk deze groep jongens met elkaar is, op het veld maar dus ook erbuiten.

Wat rest is een groot compliment aan coach Marnix, die pas 2 dagen voor de eerste wedstrijd bij het team kwam,met de pittige opdracht het team zo snel mogelijk op de rit te krijgen ondanks de rommelige voorbereiding. En dat is gelukt, en hoe, vanaf dag 1 stond er één hecht team.

Op naar Super B!

De managers

Xavier von Grumbkow

26-11-2019 @ 11:48:36 |Hear Hear... ook een compliment aan onze managers, jullie zijn absoluut een onderdeel van het succes van onze jongens, chapeau!

Maarten Boot

26-11-2019 @ 14:44:57 |Top team is het! We hebben genoten van jullie “1e helft”. Nu maar genieten van de Super B

Danyeal Muller

26-11-2019 @ 15:26:24 |Wereld ploeg