Maak samen met Sportskills de volgende stap in je hockeycarriere!

Nieuws afbeelding 11-9-2019 Vanaf zondag 29 september start de najaar-serie lessen op onze nieuwe locatie MHC Alliance! Wij zijn super trots om nu ook op jullie mooie club extra trainingen aan te bieden. Trainen op individuele techniek onder leiding van onze ervaren trainers, dat is uniek, leuk en ontzettend leerzaam!

De trainingen die gegeven worden zijn vooraf voorbereid aan de hand van verschillende thema’s die in het hockey terugkomen. Aanvullend op jouw clubtrainingen bieden wij trainingen aan die net dat beetje extra zijn. Wil jij een stap maken in jouw hockeycarriere? Sportskills gaat ervoor om met jou die stap te maken.

Graag maken wij kennis met jullie tijdens onze WELKOMST ACTIE!

Wat houdt dit precies in?

• Start 29 september 2019
    7 lesweken
    1 uur per week les
    Tussen 09:00 uur en 12:00 uur