Assistent trainers gezocht

Nieuws afbeelding 30-8-2019 Beste senior-, juniorspeler en ouders/begeleiders,

Ook voor het seizoen 2019-2020 zijn we op zoek naar ass.trainers die willen/kunnen helpen bij de trainingen van de jongste jeugd.

We hebben de samenstellingen van de trainingsgroepen enigszins gewijzigd. Waar afgelopen jaren een hoofdtrainer op één helft verantwoordelijk was voor 4 groepen, samen met 4 ass.trainers. Is dit gewijzigd naar  één hoofdtrainer per twee groepen met één ass.trainer.

Alliance streeft er namelijk naar om meer eigen leden op te leiden tot trainers die uiteindelijk zelfstandig kunnen werken.

Daarvoor staan er dit seizoen ook twee workshops voor trainers op het programma. (data volgen later).

Wij zoeken naar leden die :
a.Goed met kinderen kunnen omgaan.
b.Het leuk vinden om kinderen de basisbeginselen van het hockeyspel bij te brengen.
c.Opgeleid willen worden tot volwaardige trainers.
d.Daarvoor een kleine vergoeding ontvangen.

Het gaat hierbij om de woensdag en de vrijdag bij de Jongste Jeugd. In de bijlage staan de exacte tijden.

Als je geïnteresseerd bent en weet op welke tijden je zou kunnen assisteren, laat me dit dan weten per mail. Vermeld tevens je meest recente 06-nr.

De trainingen zijn al gestart dus je kunt meteen aan de slag!

Mvg.
Ralph BleekerOperationeel Manager