Bestuurstafel

REMINDER : Ook je contributie in termijnen betalen?

Nieuws afbeelding 26-8-2019 Nog 3 dagen te gaan!!
Alliance is een echte familieclub en daar zijn we supertrots op! In de komende weken kan iedereen weer starten met trainen en voorbereiding op het nieuwe seizoen. Dat gaat ook gepaard met een financiële consequentie, te weten de incasso van de contributie voor seizoen 2019-2020.
In de afgelopen jaren hebben wij vaak het verzoek gekregen om de betaling van de veldcontributie te mogen spreiden over meerdere termijnen, vaak gehoord van families met meerdere leden en de boete voor te late opzegging naar redelijkheid op te leggen.

Veldcontributie in termijnen
Met ingang van dit seizoen bieden wij daarom alle leden de mogelijkheid om de veldcontributie gespreid te betalen in 1, 2, 3 of 4 termijnen.

Bij betalen in termijnen wordt de veldcontributie maandelijks geïncasseerd. De eerste betaling is in september. Kies je voor 2 termijnen dan betaal je 2 gelijke delen in september en oktober. Kies je voor 4 termijnen dan betaal je 4 gelijke delen in de maanden september, oktober, november en december. Het aantal termijnen kun je zelf kiezen.

Kies je voor 2, 3 of 4 incassotermijnen, dan betaal je een toeslag van EUR 2 voor iedere termijn: in totaal dus EUR 0,00 bij 1 betaaltermijn, EUR 4,00 bij 2 termijnen; EUR 6,00 bij 3 termijnen; EUR 8,00 bij 4 termijnen. Dit is dus afhankelijk van jouw persoonlijke termijnkeuze.

Via www.mhc-Alliance.nl/termijnen kan jij je persoonlijke keuze voor termijnbetaling aan ons doorgeven. Je kunt je keuze niet per email doorgeven. De keuze om in termijnen te kunnen betalen sluit op 28 augustus 23:59 uur. Daarna kun je deze keuze voor het seizoen 2019-2020 niet meer veranderen!

Let op: de oude incassoregeling van 2/3 contributie in de eerste termijn en 1/3 contributie in de tweede termijn komt met ingang van dit seizoen sowieso te vervallen! Heb je deze regeling en maak je geen keuze, dan zetten wij je automatisch over op 1 betaaltermijn (zonder toeslag).

Boete voor te late opzegging
Het bestuur heeft besloten de boete voor te late opzegging (telkens voor 1 mei van het lopende seizoen) met ingang van 1 september a.s. te verlagen naar Euro 150,-.

Valence van Suchtelen van de Haare

15-8-2019 @ 18:39:35 |Beste, de link werkt niet in de app. Klopt dat?

Hans Roerink

18-8-2019 @ 19:26:49 |Www.mhc-Alliance.nl/termijnen

Nimue Budde

23-8-2019 @ 16:37:34 |de link in dit bericht werkt inderdaad niet. weet mijn wachtwoord niet meer (vult google automatisch in) dus via link in de mail gaat het ook niet. en ik heb wachtwoord opnieuw opgevraagd, maar daar krijg ik geen antwoord op...