Toernooien

Schrijf je nu in voor het Alliance Beach Bam! E/F toernooi op zat 29 juni

Nieuws afbeelding 8-5-2019 De inschrijving is geopend voor het eerste Alliance Beach Bam! E/F toernooi voor 3-, 6- en 8-tallen. Sluit samen met je team het seizoen af met een Bam! Ben je nieuwsgierig hoe het is om met je huidige F-team al even in een 6-tal te spelen of wil je gewoon nog even lekker een paar partijtjes spelen met je team? Dit is de laatste mogelijkheid op de club voor de zomervakantie!

Wedstrijdjes en fun!
Het thema van het toernooi is: lekker chillen zoals op het strand. Uitrusten op de lekkere strandstoelen en je krijgt je lunch onder een parasol. En natuurlijk zal een gezellig muziekje niet ontbreken. Tijdens in totaal 100 minuten hockey knal je met je team een paar goals. Tussen de wedstrijden door hoef je je niet te vervelen, je leert tricks, strafballen schieten en er zijn waterspellen. Ben je helemaal uitgeput dan is het tijd voor chillen met een ijsje.

De leukste outfit
Overtuig de jury op de catwalk dat jouw team bestaat uit echte Beach Bam!mers met de creatiefste (strand)outfit en verdien een mooie prijs.

En het werd nog gezellig…
Aan het einde van de dag is er een aangeklede borrel voor de ouders, de Beach Bam!mers vermaken zich prima alleen! En als je wilt, eet je gezellig nog een hamburger van de BBQ mee.

Inschrijfgeld
Om de kosten te dekken is het inschrijfgeld per team € 115,- voor 3- en 6-tallen (max. 8 spelers) en € 125,- voor 8-tallen (max. 10 spelers) + 2 begeleiding inclusief lunch. Extra begeleiding en extra speelsters betalen € 7,50,- pp. Hiervoor krijg je een tot in de puntjes toe geregeld hockey toernooi met lunch, versnaperingen uiteraard voor ieder team een prijs. Inschrijfgeld is exclusief de BBQ en borrel voor de ouders.

Inschrijven?
Doe je mee op 29 juni? Ga dan hier naar het inschrijfformulier, Alliance teams krijgen voorrang!

Voor vragen kun je ons bereiken via [email protected]

De toernooicommissie