Bestuurstafel

Pauline Beije secretaris bestuur MHC Alliance

Nieuws afbeelding 30-11-2018 Het bestuur van MHC Alliance heeft op de ALV van 22 november 2018 Pauline Beije benoemd als haar secretaris. Pauline is de opvolgster van Lid van Verdienste Nicolette Holst.

Per 23 november 2018 is het bestuur van MHC Alliance dan ook als volgt geconstitutioneerd:
Herre Kleuver voorzitter
Pauline Beije secretaris
Gert Jan de Rooij penningmeester
Marieke Odink breedtehockey
Jeroen Hellemans tophockey

Pauline heeft een kenmerkende hockey-achtergrond, zo speelde zij in haar jeugd bij een vereniging vlakbij Rotterdam om zo vervolgens via verschillende hockeyclubs in Utrecht en Amsterdam nu al weer 5 jaar actief te zijn bij de Trimmers-groep op maandag. Haar man Ewoud speelt in ons Veteranen B. Hun dochtertjes van 7 en 9 spelen bij Alliance in de F1 en jawel, in M8E1 Groen. We zijn er trots op dat Pauline onze secretaris is geworden en kijken er naar uit om met haar Alliance op het juiste spoor te houden!

Herre Kleuver
voorzitter MHC Alliance