Bestuurstafel

Nicolette Holst benoemd tot Lid van Verdienste

Nieuws afbeelding 26-11-2018 Het bestuur van MHC Alliance heeft op de ALV van 22 november 2018 haar oud-secretaris Nicolette Holst benoemd tot Lid van Verdienste.

Al jaren heeft Nicolette zich onuitputtelijk ingezet voor onze club, waarvan de laatste 4 jaar officieel als secretaris. Maar Nicolette heeft veel meer gedaan: algemeen regelaar, klaagmuur en acterende als spil op de vereniging. Van het mede-organiseren van de lustrumactiviteiten vorig seizoen, het geven van een luisterend oor, wedstrijden fluiten op het veld en in de zaal, haar inzet voor het arrangeren van de jong heren teams, richting de KNHB, het district, de gemeente, te veel om op te noemen.

Alliance is haar veel dank verschuldigd voor alles wat ze heeft gedaan, wat ze niet hoefde te doen maar toch deed en al het andere wat ze heeft opgepakt.

We hopen dat je nog jaren aan de club verbonden blijft, in ieder geval op de velden met jouw team Veterinnen B en dat je van tijd tot tijd jouw wijze raad kunt delen.

Pauline Beije zal de taken als secretaris binnen het bestuur van MHC Alliance van Nicolette overnemen.

Namens het bestuur en de vereniging: dank.

Herre Kleuver
voorzitter MHC Alliance

Erik Jan Verhulst

26-11-2018 @ 17:24:19 |van harte gefeliciteerd Nicolette!

Jan-Jaap Veldman

26-11-2018 @ 20:11:15 |Volledig terechte waardering. Ik had de tekst zelf kunnen opstellen (bij wijze van spreken).

Pauline Boddeke

1-12-2018 @ 17:31:14 |Super bedankt Nicolette!! Niet normaal hoeveel jij hebt gedaan voor de club!!