Categorie E

M6E2 Kampioen!

Nieuws afbeelding 19-6-2018
De meiden van M6E2 zijn afgelopen weekend ongeslagen kampioen geworden. In de laatste wedstrijd werd met 8-5 van Xenios gewonnen. Af en toe wisten ze het spannend te maken, maar door als team met elkaar te knokken hebben de meiden alle wedstrijden weten te winnen. Waarbij ouders soms versteld stonden van het goede spel wat het team liet zien! Al met al was het een mooi seizoen waarin de meiden het heel gezellig met elkaar hebben gehad en echt naar elkaar zijn toe gegroeid! Suus, Pien, Annick, Ronni, Zenna-Maria, Marte, Sara en Mazarine: jullie zijn stuk voor stuk toppers!