Vacature: Coördinator evenementen Alliance

Nieuws afbeelding 4-4-2018
Ben jij de vader of moeder die wel van een feestje houdt en het leuk vindt om een bijdrage te leveren aan Alliance? Als coördinator evenementen is daar een mooie gelegenheid voor.

Samenwerken
Alliance is een echte familieclub waar naast hockey, ook het zorgen voor jeugdevenementen belangrijk wordt gevonden. Als coördinator evenementen coördineer en organiseer je de verschillende evenementen maar dat doe je niet alleen.
Er zijn namelijk een groot aantal evenementencommissie-leden die met veel enthousiasme hun bijdrage leveren aan de feesten. Ons eigen Jeugdbestuur draagt ook graag haar steentje bij. En je hebt regelmatig overleg met de secretaris en de financiële commissie.

Waarom?
Wij hebben met ontzettend veel plezier en lol de afgelopen jaren de coördinatie van de jeugdevenementen op ons genomen. We zouden een boek kunnen vullen met alle leuke en hilarische verhalen. Nu gaan onze kinderen volgend jaar in de A&B categorie hockeyen en wordt het tijd het stokje over te dragen. Uit ervaring weten wij namelijk dat het erg leuk is om vanaf de lagere categorie al betrokken te zijn bij de evenementen op de club.

Meer info?

Wie zou het leuk vinden om het stokje van ons als evenementen-coördinatoren over te nemen? En wil je meer weten over deze leuke vacature?

Mail ons dan naar [email protected],

En kleine tip, het is heel gezellig om het met z'n 2-en te doen!

Hartelijke groet,
Diana Koppenol & Anneke Vrugt