Wedstrijdsecretariaten

Jongste Jeugd wedstrijden op zat 17 mrt afgelast

Nieuws afbeelding 16-3-2018
De wedstrijden van zaterdag 17 maart van de Jongste Jeugd (F, 6E en 8E) teams zijn door de KNHB centraal afgelast. Dit in verband met de te verwachten vorst en koude wind.
Voor de wedstrijden van de ABCD 11 tallen zullen we om 07:00 uur de velden keuren om te beslissen of er gespeeld kan worden. Houd je mail en sms in de gaten voor nieuws over de wedstrijden. Het heeft GEEN zin om het clubhuis (of het clubhuis van de tegenstander bij een uitwedstrijd) te bellen. Zodra de beslissing is genomen wordt je door het wedstrijdsecretariaat geïnformeerd via mail, sms en de voorpagina van onze site.