Zaalhockey

J8E2 Zaalhockeyseizoen 2018

Nieuws afbeelding 4-3-2018 Deze winter speelde JE2 voor het eerst een competitie in de zaal. Getooid met nieuwe sticks (dank aan Sinterklaas!) en handbeschermers en met een enorme dosis enthousiasme zijn de jongens eind december de zaal in gegaan. De mannen zijn inmiddels een hecht team geworden en met uitzondering van een griepgevalletje, staan ze allemaal iedere wedstrijd klaar om met elkaar een wedstrijd te spelen. Ze hebben echt super veel plezier met elkaar mogen ook nog steeds graag tussen de wedstrijden door tikkertje te spelen of in de touwen hangen ðŸ˜‰Wij hebben de mannen zelf ook nog even gevraagd wat er zo leuk is aan zaalhockey, hier komt ie dan:
Stijn: de bal gaat veel sneller
Floris J: keepen en de balken
Julius P: blokken
Neil: een lichte stick
Willem: strafcorners en hoog op keep pushen
Cédric:  de balken
Jente: je wordt niet nat
Julius T: nieuwe technieken uit de traingen (trainers bedankt!)

Kortom, het was een super leuk en succesvol eerste zaalseizoen! Maarrrrr, als je ze vraagt wat ze liever doen: zaal of veld, wordt er unaniem geroepen: VELD!Tot in maart dan maar!

Julius Thomasse

10-3-2018 @ 12:21:09 |Wij zijn kampioen