Bestuurstafel

Plays offs, dag van pieken en dalen

Nieuws afbeelding 17-10-2017 Afgelopen zaterdag mochten wij als MHC Alliance de play-offs organiseren. Alle teams kwamen om te strijden voor een plek in de Landelijke competitie, Super A of B of Topklasse na de herfstvakantie.
Onze eigen MB1 speelde tegen het altijd lastige Castricum voor een plek in de super B. Tot het einde aan toe wisten de meiden het heel spannend te maken, maar gelukkig kon de wedstrijd met winst afgesloten worden en zien we deze meiden in de Super B terug! Speelsters, Milou, Jeroen en managers van harte gefeliciteerd.
Om 16.00 uur startte JA1 tegen Xenios. Het werd een zware wedstrijd die eindigde in een gelijk spel, waarna shoot-outs volgden. Een hele grote teleurstelling volgde, toen bleek dat Xenios hierin sterker was dan Alliance. We wensen de jongens, André, Jasper en Hans veel sterkte om de draad weer op te pakken en er alsnog een mooi seizoen van te maken.

Overall was het een fantastische dag, met heerlijk weer, die niet had kunnen plaats vinden zonder de hulp van de vele vrijwilligers! Veel dank aan de barcommissie, alle barmedewerkers, Lodewijk (scorebord), Maurice (manus-van-alles), Hans, Bernard , Maurits, Guido, Bert, Constant Sr, Renée, Klaske, Nicolette en alle anderen die hun bijdrage geleverd hebben. Tot slot willen wij de KNHB bedanken dat wij deze mooie dag weer mochten organiseren.

Bestuur MHC Alliance