Uitkomst extra ALV 2 oktober jl.

Nieuws afbeelding 9-10-2017 Geachte leden,

Zoals u allen bekend, had afgelopen maandagavond 2 oktober een (extra) algemene ledenvergadering plaats. Het bestuur presenteerde de onder voorbehoud goedkeuring van de ALV uit onderhandelde aspecten aangaande de bestaande huurovereenkomst met onze huurder Kindergarden Nederland BV. De aanwezige leden hebben unaniem ingestemd met het uitgebreid toegelichte voorstel om de huidige huurovereenkomst per 1 november 2017 dusdanig aan te passen zodat onze club voor een periode van 10 jaar Kindergarden aan zich gebonden houdt als huurder.

Wij zijn trots op het behaalde resultaat!

Bestuur MHC Alliance