Categorie DEF + DT

WELK TEAM WORDT ONS 100ste TEAM ???

Nieuws afbeelding 22-1-2009 Welk team wordt het 100ste jeugdteam van Alliance en het eerste 100ste team van Noord-Holland ? Zaterdag 24 januari a.s. om ca 10.30 uur in het Clubhuis wordt het 100ste jeugdteam van Alliance officieel bekend gemaakt en gehuldigd !! Ook alle andere thuisspelende jongste jeugdteams zullen verrast worden...... blijf dus even na je wedstrijd gezellig met je team in het clubhuis en wie weet zijn jullie wel het 100ste jeugdteam van Alliance en worden jullie in het zonnetje gezet.........Want:
Alliance viert feest !!! Wij hebben een echte mijlpaal bereikt.....  Alliance is de eerst vereniging in het District Noord-Holland die 100 jeugdteams telt!! Dat is zo bijzonder dat er een aantal belangrijke gasten hiervoor speciaal naar Alliance komen, nl. wethouder van Sportzaken Sjaak Struijf, de voorzitter van de KNHB District Noord-Holland Daan van de Vijver en de voorzitter van de Commissie F jeugd District NH Dorien Jacobs.