Unieke actie MHC Alliance en supermarkt Dekamarkt Heemstede

Nieuws afbeelding 22-7-2017 Dekamarkt Heemstede gaat samen met MHC Alliance dit najaar groot uitpakken met een unieke voetbalplaatjesactie. In navolging van de landelijke voetbalplaatjesactie waarbij de consument plaatjes van eredivisiespelers bij elkaar kan sparen, willen we in Heemstede een soortgelijke actie houden, maar dan met hockeyplaatjes met teams van Alliance, trainers en spelers van D1 en H1.

Voor het realiseren van deze actie zijn uiteraard foto’s nodig van de spelers en per team een groepsfoto. Voor het maken van de foto’s is zaterdag 2 september ingepland.

We moeten heel veel foto’s maken en dat vraagt een strakke planning, waar we ons goed aan moeten houden, want het is een hele klus. Maar omdat het voor een uniek hockeyboek van onze eigen vereniging is, verwachten we van iedereen zijn/haar volle medewerking.

Aangezien we rekening moeten houden met de mening van al onze leden, maken we iedereen er al op attent dat het nodig is om toestemming te geven voor het maken en later het gebruiken van de foto voor het hockeyboek. Senioren dienen hiervoor zelf te tekenen en bij personen tot achttien jaar moeten de ouders dit doen. We hebben hiervoor een speciaal formulier gemaakt en dat kan via de teamcoaches op de fotodag zelf ingeleverd worden.

Let wel: zonder handtekening komt u/uw kind niet op de foto en kan hij/zij, in verband met het portretrecht, niet meedoen aan deze bijzondere actie.

Ieder kind krijgt een fotoboek en zal plaatjes kunnen sparen bij de Dekamarkt. Bij € 10 aan boodschappen krijg je een pakje met plaatjes voor in het boek. De actie zal tien weken lopen. We zullen duidelijk bekend maken wanneer de actie zal starten – waarschijnlijk in oktober. En natuurlijk zullen we ruilmiddagen inplannen zodat iedereen zijn boek vol kan krijgen.

Deze unieke actie wordt gedaan in samenwerking met het bedrijf Retrospect Boekproducties. Retrospect werkt hiervoor onder meer samen met Unilever, de op twee na grootste levensmiddelenproducent van de wereld. Juist hierdoor zijn wij als vereniging ervan overtuigd dat het een geweldige actie wordt, waar een ieder veel plezier aan zal beleven.

Voor vragen en/of opmerkingen kun je altijd contact met ons opnemen.

Met vriendelijke groet,

Klaske en Nicolette