Inleveren keeperstassen

Nieuws afbeelding 12-6-2017
Het hockeyseizoen zit er voor de meeste teams (bijna) op dus is het weer tijd om de keeperstassen in te leveren. De materiaalcommissie is op de volgende data en tijden in het clubhuis aanwezig om de tassen in ontvangst te nemen:
  • Woensdag 14 juni van 18.30 tot 20.30
  • Maandag 19 juni van 19.00 tot 20.30
  • Dinsdag 20 juni van 19.00 tot 20.30

De sleutel van de locker kan dan ook ingeleverd worden.

S.v.p de tas ontdoen van persoonlijke zaken, ballen, cornermaskers etc. en zo zandvrij mogelijk maken.
Check ook even of er iets aan de uitrusting (bijna) kapot is en meld dat bij de materiaalcommissie. Dit scheelt ons veel tijd en moeite. Gaarne ook de zaalriempjes inleveren, voor zover van toepassing.

Vaste keepers en "vaste" teams die volgend seizoen niet van samenstelling veranderen hoeven de tas niet in te leveren en houden die in eigen beheer!

Als de spullen nog nodig zijn voor bijv. een toernooi of (selectie)training hoeft de tas uiteraard niet ingeleverd te worden. Maak in dat geval via [email protected] een afspraak om de tas op een andere datum in te leveren. Dump de tas niet zomaar ergens in het clubhuis;de waarde van een tas met inhoud varieert van 350 tot wel 1800 euro!

Alvast een fijne zomer toegewenst.
De materiaalcommissie.