Bedankt!

Nieuws afbeelding 13-3-2017 Zoals iedereen heeft kunnen zien en lezen, is de nieuwe loungehoek op Alliance inmiddels vol in gebruik genomen. We horen alleen maar positieve reacties: mooi, gezellig, wat zit het heerlijk! Natuurlijk is dit niet zomaar tot stand gekomen. Een aantal hele enthousiaste vrijwilligers heeft zich in de winterstop ingezet om iets prachtigs voor alle leden te creƫren.
De loungehoek was niet mogelijk geweest zonder de onbezoldigde inzet van Huub van Leuven van 24sixandsundays (www.24six.com). Huub heeft al het materiaal aan Alliance geschonken, waarvoor wij hem zeer dankbaar zijn. De ontwerpen van de meubels komen van Evelien Roerink en Monique Vinke van de clubhuiswerkgroep en Thijs van Dorssen en Huub van Leuven hebben op basis van de Sketch-up tekeningen van Evelien een proefmodel gemaakt. Al enige tijd liepen namelijk ook Huub en Thijs met het idee rond om de meubels op de club enigszins te vernieuwen. Het resultaat mag er zijn!
Ook Jurgen van Laar, van Van Laar Hout, heeft met zijn kennis gezorgd voor een prachtig eindresultaat. Buurman (Jur) & buurman (Peter Jans) hebben zich lange tijd gebogen over de hoekconstructie, die voorlopig ook niet meer uit elkaar zal gaan;-). Hans Roerink heeft zich uiteraard over het (de-)monteren van de televisie en ipad ontfermd en heeft daarnaast ook vele meubels in elkaar gezet, geschuurd en gelakt. Ook Jelle van Vliet, Franck en Babs Dellenbag, Olav van Leuven, Anne Roerink en René Jans hebben een aantal dagen ontzettend hard geklust om alles voor de tweede helft van het seizoen af te krijgen! Alliance is reuze blij met vrijwilligers als jullie.
Tot slot natuurlijk hartelijk dank aan Monique en Evelien voor het ontwerpen, opzetten, managen en uitvoeren van het hele proces. Daarnaast hebben zij alle vrijwilligers van een hapje en drankje voorzien.

Graag zouden wij aan alle ouders en kinderen willen vragen om met zorg met de nieuwe loungehoek om te gaan. Geen rennen en springen op de kussens (ook niet zonder schoenen!!), niet eten op de banken, pas op met drinken. Oftewel, gebruik de loungehoek zoals je thuis ook je bank gebruikt!! Alvast bedankt.